Filmy męska nagość od przodu, torturowanie

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje męska nagość od przodu, torturowanie. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Sauvage

7,4
Léo mieszka na ulicy i żeby przeżyć, spotyka się z mężczyznami za pieniądze. Najbliższą mu osobą jest jego przyjaciel, który też się prostytuuje, ale ponieważ jest silniejszy, potrafi go obronić przed innymi chłopakami i niebezpiecznymi klientami. Léo bardzo by chciał, żeby ich przyjaźń przerodziła się w coś więcej, jednak w ich świecie nie ma miejsca na takie uczucia.
Koszmar I wojny światowej stał się oficjalnie zamkniętym rozdziałem w historii Europy, ale echa konfliktu nie tylko nie słabną, lecz wręcz nasilają się wraz z powrotem żołnierzy do domów, w których nie będą potrafili się już nigdy odnaleźć. Jednym z nich jest Peter Perg, weteran wojny i były więzień rosyjskich obozów, który przybywa wraz z wykończonymi fizycznie i psychicznie kolegami do Wiednia. Mężczyźni, wrogo przyjęci w mieście, które nazywali niegdyś swym domem, obserwują z niedowierzaniem, jak bardzo zmienił się dawny klejnot w koronie monarchii austro-węgierskiej. Peter uświadamia sobie, że powrót do życia, które pamięta, nie jest i nie będzie już możliwy. Próbując znaleźć dla siebie jakieś miejsce w tym świecie gorejących ran i nieprzerobionych traum, trafia przypadkiem do zespołu zajmującego się tropieniem wyjątkowo bestialskiego seryjnego mordercy, który, jak się okazuje, pozbawia życia głównie weteranów I wojny światowej…
Ponad tysiąc lat temu w Arabii młody mężczyzna Nur ed-Din (Franco Merli) kupuje na targu uroczą czarną niewolnicę Zumurrùd (Ines Pellegrini). W rzeczywistości to dziewczyna wybiera sobie nowego pana, ponieważ znajduje w nim coś dobrego i pięknego w porównaniu z innymi nabywcami. Zapłaciwszy za obiad, Nur ed-Din zabiera Zumurrùd do swojego domu, gdzie spędzają razem szczęśliwą i pełną pasji noc. Następnego dnia dziewczyna zaczyna opowiadać swojemu nowemu towarzyszowi pewną historię.


Yakuza to organizacja istniejąca w Japonii od czterystu lat. Kieruje się surowym kodeksem honoru i kontroluje japoński podziemny świat. Yakuza postanowiła rozszerzyć swoje władanie i zamierza podbić Amerykę. Na ratunek ruszają dwaj nieustraszeni policjanci...
Bagdad. Plac zabaw dla bogatych nikczemników, gdzie rządzą korupcja, rozpasanie, okrucieństwo, szantaż. To świat Udaja Husseina, najstarszego syna Saddama. Zdeprawowany rozpustnik, człowiek bez zasad i przyzwoitości nie ma w tym mieście żadnych ograniczeń. Pewnego dnia do pałacu dyktatora zostaje wezwany porucznik Latif Yahia (Dominic Cooper). Dostaje ultimatum – będzie grał rolę sobowtóra Udaja albo jego rodzina zginie. Latif uczy się mówić, wyglądać i chodzić jak on, poznaje tajemnice domu Husseinów. Żyje życiem młodego hulaki, w którym nie ma ograniczeń finansowych, są za to nieustające imprezy, szybkie samochody i zmieniające się jak rękawiczki kobiety.
Dominika Egorova (Jennifer Lawrence) zmuszona zostaje do przyjęcia roli „jaskółki”, specjalnie szkolonej uwodzicielki na usługach rosyjskich służb specjalnych. Uczy się używać swego ciała jako broni i robi wszystko, by nie utracić własnego „ja” w trakcie szkolenia, które zaprzecza godności człowieka. Udaje jej się stawić czoło niesprawiedliwemu systemowi i staje się bezcennym nabytkiem dla swych przełożonych. Jej pierwszym celem okazuje się Nate Nash (Joel Edgerton), agent CIA, który prowadzi ściśle tajną infiltrację rosyjskiego wywiadu. Dwoje młodych agentów wpada w pułapkę namiętności i kłamstw, która zagraża ich przyszłości, międzynarodowym sojuszom i bezpieczeństwu obu mocarstw.
Po krwawej ucieczce z domu Batiatusa, która zakończyła Spartacus: Blood and Sand, bunt gladiatorów trwa i budzi strach w sercu Rzymskiej Republiki w Spartacus: Vengeance. Gaius Claudius Glaber (Craig Parker) i jego wojska zostają wysłane do Kapui, by zniszczyć rosnącą armię uwolnionych niewolników pod przewodnictwem Spartacusa (Liam McIntyre). Trak musi wybrać pomiędzy osobistą chęcią zemsty na człowieku, który doprowadził do śmierci jego żony, a poświęceniem na rzecz swojej armii.

Hazardzista

6,4
7,1
William po wyjściu z więzienia zabija czas w kasynach, grając w pokera i próbując zapomnieć o swojej mrocznej przeszłości. Gdy spotyka na swojej drodze Cirka, żądnego zemsty chłopaka, nie podejrzewa, że nowa znajomość obudzi demony przeszłości.

Zdrajca

6,9
6,8
W najdroższym ze swoich filmów mistrz Bellocchio bez wahania zdradza romantyczną, gangsterską narrację spod znaku "Ojca chrzestnego" na rzecz surowej rekonstrukcji brutalnych wydarzeń. W jej centrum znajduje się Tommaso Buscetta, boss, który złamał omertę, mafijną zmowę milczenia. Dzięki jego zeznaniom doszło do najgłośniejszego procesu przeciwko Cosa Nostrze, tzw. maxiproces doprowadził do skazania 362 mafiosów. Fascynujące ekranowe dochodzenie skupia się na przemianie Buscetty, dla którego La Cosa Nostra, "nasza sprawa", zaczęła znaczyć coś zupełnie innego, niż chcieliby szefowie klanów. Co ważne, reżyser nie psychologizuje, nie zgaduje intencji przestępcy, za to z pasją kreśli sytuację człowieka najpierw ściganego przez policję, a później przez mafię, który większość życia spędził w ukryciu.
Trójka przyjaciół mieszka w bardzo dużym i drogim mieszkaniu na przedmieściach Edynburga. Wspólnie postanawiają wynająć czwarty pokój. Na ich anons w gazecie zgłasza się przystojny i bogaty Hugo. Wszyscy są zadowoleni, ale następnego ranka przyjaciele odnajdują zwłoki Hugona i walizkę pełną pieniędzy, której postanawiają nie zwracać.
Słowa kluczowe

Proszę czekać…