Filmy biseksualizm, homoseksualny pocałunek, relacja matka-córka

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje biseksualizm, homoseksualny pocałunek, relacja matka-córka. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Historia prawdziwa. 10 lipca 1973 roku Olga Hepnarova (Michalina Olszańska) wjechała w Pradze na przystanek tramwajowy zabijając osiem osób, dwanaście zostało rannych. Skazana na karę śmierci. Była ostatnią kobietą z byłej Czechosłowacji, na której wykonano taki wyrok.
Film to rozgrywająca się w Amal - prowincjonalnym miasteczku, jakich pełno w każdym zakątku świata - opowieść o nastoletniej Agnes, która zakochuje się w swojej koleżance z klasy, Elin. Reżyser ukazuje narodziny miłości zakazanej i czystej jednocześnie - potężnego, irracjonalnego uczucia, którego nie sposób stłumić, ani podporządkować sobie...
Bardzo angielska opowieść o wzajemnych uczuciach trojga ludzi. Jest to trójkąt bardzo szczególny. Kobieta i mężczyzna zakochani w tej samej osobie, biseksualiście. Wspólnie próbują jakoś ustalić i określić dziwaczne relacje...


Dramat erotyczny o kobiecie, która w obliczu swoich trzydziestych urodzin, spogląda w przeszłość na okres dziesięciu lat wstecz. Kobieta wspomina czasy dojrzewania z babcią, szaloną matką oraz swoje nadmierne zatracanie się w mężczyznach, seksie i alkoholu.

Colette

6,6
Pochodząca z ubogiej rodziny Colette (Keira Knightley) w wieku 20 lat poznaje swojego przyszłego męża Henry'ego Gauthiera-Villarsa (Dominic West) – starszego blisko dwukrotnie paryskiego bon vivanta, który wprowadza ją w świat bohemy i przekonuje, by sięgnęła po pióro. Owocem tego jest „Klaudyna” – wydana pod nazwiskiem męża historia pensjonarki, która odkrywa swoją seksualność. Powieść wywołuje skandal, który Gauthier-Villars i Collete dodatkowo podsycają licznymi miłosnymi aferami. Nie przeszkodzą one jednak Colette w zdobyciu zaszczytnego miejsca w Belgijskiej Akademii Języka i Literatury Francuskiej oraz w Akademii Goncourtów.
Ariel (Lucía Bedoya) jest młodą, nieśmiałą krawcową z małego miasteczka w Kolumbii. Kiedy jej próby utraty dziewictwa kończą się niespodziewanym bólem i innymi trudnościami, dziewczyna zaczyna zastanawiać się, dlaczego jej ciało nie wygląda tak kobieco, jak jej zdaniem powinno. Wkrótce odkrywa szokującą prawdę. Urodziła się jako hermafrodyta i jako niemowlę przeszła wiele operacji, ponieważ rodzice chcieli wychować ją jako dziewczynkę. Informacja skłaniają do głębokiej refleksji. Bohaterka zaczyna też odkrywać, że jej prawdziwe “ja” znajduje się poza normatywną, binarną płciowością. Reżyserka Patricia Ortega (dokument El regreso) zabiera widzów w podróż po świecie wielopłciowości. Produkcja została wyróżniona na Madrid International LGBT Film Festival.
Słowa kluczowe

Proszę czekać…